Wurd letztes Jahr auch nach meinem Ausweis gefragt un seh alles andere wie unter 18....
Echt? Krass
|
![]() - USB-Partner (Interessiert?) - |
ich wurde auf der defqon auch gefragt
ich glaub ich hols mir auch erst an der Abendkasse... /public/style_emoticons/default/freak.gi...
Professionelle Dammhaar-Entfernung Jenz van de Staal
Waschen, Schneiden, Fönen 12€ // Färben o. Tönen ab 20€
║▌║█║║▌║█║ Youtube / Twitter / Facebook ║▌║█║║▌║█║
www.vandestaal.com
Jo ich weiß... fahr ja net zum ersten Mal auf en Eventich glaub ich hols mir auch erst an der Abendkasse... /public/style_emoticons/default/freak.gi...
/public/style_emoticons/default/keinplan... Die kriegste an jedem normalen voverkauf... Sparst geld und musst dich da net nochma anstellen...
egal wie dicht du bist
animon is dichter
ich glaub ich hols mir auch erst an der Abendkasse... /public/style_emoticons/default/freak.gi...
/public/style_emoticons/default/keinplan... Die kriegste an jedem normalen voverkauf... Sparst geld und musst dich da net nochma anstellen...
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... irgendwie wird des schon laufen. vllt. buch ich doch noch den bus /public/style_emoticons/default/lol.gif...
mal sehen /public/style_emoticons/default/d.gif...
aha.. und wo ist das bei uns? wo kann ich da kucken?...
was ein scheiß ich kauf sie mir einfach an der abendkasse /public/style_emoticons/default/lol.gif...
> Verbale Inkontinenz <
ılıll |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅| llılı Verdammte Hakke *.* ılıll |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅| llılı
Op woensdag 25 augustus hebben de finalisten van de Drop Your Own Area contest hun presentaties op het Q-dance hoofdkwartier gegeven. Qua niveau ontliepen de finalisten elkaar weinig. Voor Q-dance is het lastig gebleken om de uiteindelijke winnaar te selecteren. Elke finalist had op meer dan waardige wijze invulling aan de area op Q-BASE kunnen geven. Q-dance is daarom voornemens om volgend jaar weer een Drop Your Own Area contest uit te schrijven voor meerdere area's: laat de ideeën alvast maar opborrelen.
Na lang beraad heeft Q-dance besloten om de ammo bunker in te laten kleuren door het team van TK07 met 'The Neverending Party'. 'The Neverending Party' is een waardevolle toevoeging voor Q-BASE op muzikaal en creatief vlak. TK07 heeft goed nagedacht over de sfeer en setting van de ammo bunker en wil daarnaast het publiek van Q-BASE kennis laten maken met andere sounds. De area van TK07 wordt een muzikale smeltkroes van rave, IDM, breakcore, hard techno en frenchcore. Q-dance feliciteert TK07 met dit resultaat en dankt alle andere finalisten voor hun toewijding aan deze contest.
Frenchcore....geeeeil /public/style_emoticons/default/freu.gif...
Wie ich lese, kommen noch einige mehr auf die Qbase....freu /public/style_emoticons/default/freu.gif...
Ach ich geh Koalas streicheln /public/style_emoticons/default/d.gif...
Mitglieder: 0, Gäste: 1, unsichtbare Mitglieder: 0