Statusaktualisierungen aus der Community
KAraMelleSi → recis
:lol: tak to je dobre :lol: ale mas pravdu skoro svetci tu pisu po nemecky. tak mi povedz az by si sem tam nieco potreboval prelozit do nemciny alebo z nemciny uz sa trocha doruzumiem :D
22. Jul. 2010 21:32 Uhr



Anmelden
Registrieren
Diese Statusaktualisierung hat die maximale Anzahl an Antworten erreicht
