Zum Inhalt wechseln



- USB-Partner (Interessiert?) -

Statusaktualisierungen aus der Community


Foto

niksi → sepromatiq

:hello: see u in da Metroklubbbbb
27. Okt. 2009 15:47 Uhr
Foto

niksi → Andre Frauenstein

:hello:
20. Okt. 2009 16:48 Uhr
Foto

niksi → waldhaus

will u come to the Metro club??:P i hope i can gooo:)) i love Waldhausmusiiiiic :love:
18. Okt. 2009 10:30 Uhr
Foto

niksi → Kavella

wow thank you!!:))
14. Okt. 2009 07:30 Uhr
Foto

niksi → DL-E

szerelem mindenhol :poppen: :lol:
05. Okt. 2009 10:47 Uhr
Foto

niksi → The X-cessiv

danke schön :P
26. Sep. 2009 18:35 Uhr
Foto

niksi → LizarD

:hello:
25. Sep. 2009 11:49 Uhr
Foto

niksi → Christoph

yeess :P :hello: good to see u:)
21. Sep. 2009 10:30 Uhr
Foto

niksi → SweetSour

ezen megy a :poppen: ?? :D
19. Sep. 2009 13:44 Uhr
Foto

niksi → SweetSour

hello bébi :knuddel: no hétvége nekem:S:S dolgozom ma is meg holnap is:( szeretleeeeeeeeek :love: a syndicate meg nem nekemvaló :D
19. Sep. 2009 13:30 Uhr
Foto

niksi → TomTrax

:hello:
18. Sep. 2009 01:27 Uhr
Foto

niksi → Bazz-Dee

:love:
16. Sep. 2009 09:44 Uhr
Foto

niksi → WitteKitty

hey babe:P i wish same for u too:))) and to Wittekind and Jan Fleck tooo:P
:knuddel:
26. Aug. 2009 16:20 Uhr
Foto

niksi → FormulaG

:hello: greetz from Hungary :hello:
25. Aug. 2009 13:34 Uhr
Foto

niksi → DL-E

:lol: :shy2: :rofl:
20. Aug. 2009 21:12 Uhr