Zum Inhalt wechseln



- USB-Partner (Interessiert?) -

Statusaktualisierungen aus der Community


Foto

Aural Exciter → Alexier

Nee! Bin gerade erst nach hause gekommen! also wohl eher früh schlafen geher! und was treibst du so?
24. Sep. 2007 08:16 Uhr
Foto

Alexier → Aural Exciter

Juuuuuhey!!! Machse heute auch ein auf Frühaufsteher???
:D
24. Sep. 2007 08:12 Uhr
Foto

Alexier → Acid Flux

Hey just comming from openairparty... warm up and now we go to another club... What have you done??? :D
24. Sep. 2007 00:06 Uhr
Foto

Acid Flux → Alexier

:witte: Party!!! :witte:
23. Sep. 2007 22:26 Uhr
Foto

Alexier → DJ Luvok

Thanks! Wish you a nice weekend too!
23. Sep. 2007 11:15 Uhr
Foto

Alexier → Acid Flux

Going to Openairparty now... ;) The sun is shining! It couldn't be better!!!
23. Sep. 2007 11:15 Uhr
Foto

DJ Luvok → Alexier

ssss.. se ve ke esta chula!!
:hello: nice weekend!!
23. Sep. 2007 00:18 Uhr
Foto

Acid Flux → Alexier

How are you, today???
:hello:
22. Sep. 2007 23:25 Uhr
Foto

Alexier → Acid Flux

Hey Sweetheart!!! :shy2:
22. Sep. 2007 23:09 Uhr
Foto

Acid Flux → Alexier

:o :shy2: :anbet:
22. Sep. 2007 00:24 Uhr
Foto

Alexier → Acid Flux

:knutsch:
20. Sep. 2007 11:38 Uhr
Foto

Acid Flux → Alexier

See you on ICQ!!! :hello:
20. Sep. 2007 01:29 Uhr
Foto

Alexier → Acid Flux

happyness.... And sucess on the whole line!!! :D
18. Sep. 2007 00:52 Uhr
Foto

Acid Flux → Alexier

All is ok, here!!! ;) And how is everything there??? :gruebel:
18. Sep. 2007 00:31 Uhr
Foto

Alexier → Acid Flux

Hey.. No problem... I only wondered if everythings allright! Kisses from Germany!
17. Sep. 2007 23:51 Uhr